Sunday, July 3, 2016

#الخوجة يقول : لاتهتموا بمن لايهتم بالمعلمين ويتجاهلهم لأسباب هو حر فيها ~#555 ~#إفرجها_يارب

المثل بيقول تراعنى قيراط اراعيك قيراطين
تبصلى بعين ابصلك باتنين
هنستهبل لأ خير الكلام ماقل ودل
هو احنا شكلنا وحش اوى كده ماكنتش اعرف
الدنيا تشقلب حالها يارجاله
اضغط على هاشتاج من دول وشوف وحدد
انته مش عاوز تبصلنا وموصى البيه بتاع دفاتر الدعوات
خلاص هنعيش زى ناس تانين سلبين
كتير ومحدش له حاجه عندنا
خلى عمايلك واللى بتقابلوهم ينفعوك
النافع هو الله


Share/Bookmark
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...